Shop More Submit  Join Login
About Hobbyist Artist Member B. Trinidad25/Male/United States Group :icon5th-capsule-fan-art: 5th-Capsule-Fan-Art
Lovers of 5th Capsule,Omar Dogan
Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Premium Membership
Statistics 294 Deviations 9,674 Comments 26,806 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Groups

Friends

Activity


Yup that's right! It was finally caught by the delightful :iconchannellehazel:

So a big congrats to her! And like always the winner gets a free sketch-drawing of whatever they want! So I'll be sure to post that when I'm finished.
  • Mood: Zest
  • Listening to: PSYCHIC MIRRORS - Midnight Special
  • Reading: N/A
  • Watching: Top Gear (UK)
  • Playing: N/A
  • Eating: N/A
  • Drinking: N/A
Undine of the Twin Sword by BTrinidad
Undine of the Twin Sword
Former No.11 Undine of the Twin Sword from Claymore

Dont really like how this scanned :p

Anyways bout time I uploaded something new, and also to show that my kiriban is still up for grabs.
Loading...
Yup that's right! It was finally caught by the delightful :iconchannellehazel:

So a big congrats to her! And like always the winner gets a free sketch-drawing of whatever they want! So I'll be sure to post that when I'm finished.
  • Mood: Zest
  • Listening to: PSYCHIC MIRRORS - Midnight Special
  • Reading: N/A
  • Watching: Top Gear (UK)
  • Playing: N/A
  • Eating: N/A
  • Drinking: N/A

deviantID

BTrinidad's Profile Picture
BTrinidad
B. Trinidad
Artist | Hobbyist
United States
YO

Current Residence: South Tucson
Favourite genre of music: Mostly Hip-Hop music
Personal Quote: You can never take the art out of an artist
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Webcam

Comments


Add a Comment:
 
:iconshadowseyez:
shadowseyez Featured By Owner Oct 29, 2014  Hobbyist Photographer
Hey! I am a dummy!

Its been a long ass time! How you been???
Well,  I hope you been fine. Hope to hear from you soon.
Take care.
Hug 
Reply
:iconbtrinidad:
BTrinidad Featured By Owner Nov 4, 2014  Hobbyist
Ah damn, so sorry for the late reply, just been here and there and not really anywhere for to long....

And I know it's been a minute since we last spoke.
Heh, but yeah I been doing okay though I could be doing better. Lately just been going through a bit of a rough time and dealing with bit of depression that's been kinda bringing me down. But I just try my best to keep my head up and just keep moving forward, and I feel like I'm slowing getting over it. Other than that everything has been pretty good.

Anyways, how are things for you as of late? I hope you've been doing good!

And again sorry for the lateness ^^;
 
Reply
:iconogamitaicho:
ogamitaicho Featured By Owner Oct 27, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Thanks for the :+fav: ! :D
Reply
:iconbtrinidad:
BTrinidad Featured By Owner Nov 4, 2014  Hobbyist
You're welcome! Love your stuff!
Reply
:iconfire-tisane:
fire-tisane Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
You should try and push your art a bit further. You've got real good form so it would be fun if you practiced with a few other things in your stuff, like backgrounds, perspectives and characters interacting with objects and others. Your marker stuff is really cool as well.
Reply
:iconchannellehazel:
channellehazel Featured By Owner Jul 21, 2014  Hobbyist General Artist
Reply
:iconbtrinidad:
BTrinidad Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist
A you caught it! Congrats!! =D

So you know how this works, what is it that I can draw for you?
You can message me the character and refs and all that and I'll get working on it right away! 

And congrats again!
Reply
:iconchannellehazel:
channellehazel Featured By Owner Jul 23, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks! Haha I'll note you. c:
Reply
:iconchannellehazel:
channellehazel Featured By Owner Jul 20, 2014  Hobbyist General Artist
24 961. And here I was thinking I might've missed it while in hospital. o: Then again, I may still miss it yet. Argh haha.
Reply
:iconbtrinidad:
BTrinidad Featured By Owner Jul 21, 2014  Hobbyist
Haha, nah you still have a chance!
And hope things are good for you, and you get better fast!
Reply
Add a Comment: